Read Macarin Anjing by Christian Simamora Free Online


Ebook Macarin Anjing by Christian Simamora read! Book Title: Macarin Anjing
The author of the book: Christian Simamora
Edition: Gagas Media
The size of the: 757 KB
City - Country: No data
Loaded: 2679 times
Reader ratings: 5.9
Date of issue: 2007
ISBN: No data
ISBN 13: No data
Language: English
Format files: PDF

Read full description of the books:



Libby, tokoh dalam novel ini, adalah tokoh yang sangat lovable. I love her and I love this novel. A page turner!
[Ninit Yunita, istribawel & penulis]

Serasa kena tonjok. Hei, gue juga pernah macarin anjing dan gue rasa setiap cewek pernah jatuh cinta sama cowok tipe kayak gini (Ngaku deh!). Gue masih inget jelas GRRR.... Menyedihkan memang, kadang yang imitasi memang lebih gencar iklannya toh?! Suka deh sama gaya bahasanya Ino. Mengalir, renyah, pedes (ini yang asik...!), dan berani. Pokoknya mesti baca deh!
[Yennie Hardiwidjaja, penulis novel & skenario]

Waktu baca judulnya, saya sempat terloncat. Macarin Anjing. La Madonna Santo Dio, cerita apa ini gerangan? Tetapi baru baca beberapa kalimat saja saya memang sudah senyum-senyum. Dan makin ke dalam makin tak kuasa menahan tawa dengan gaya penuturan yang lugas. Uniknya lagi, novel ini juga memberikan segudang ‘referensi’ tentang berbagai hal. Dan tiba di penutup, saya memang ‘sakit hati’, kok Christian yang muda itu bisa menulis begitu lucu dan menarik (hehehe…, boleh dong ngiri).
[Ita Sembiring, penulis]

Ino, I've read your novel and I think it's great! I think your newest novel is a sample of a new form of post-modern kind of comedy that has flourished well in Indonesia for the past few years. In Australia itself I don't think I've seen this form of comedy as mainstream as in your works. Truly a great works of the new generation of Indonesian writers. Congrats!
[Ari Poespodihardjo, dosen]

Cerita Ino tuh seru banget. Aku suka banget. Beda dari yang sebelumnya. Cinta tuh emang butuh kesabaran. Kita gak tau yang mana jodoh kita, jadi sebaiknya gak perlu terlalu kebawa dalam kesedihan kalo lagi patah hati. Semuanya udah diatur.... Trus, cerita ini tuh nambah pengetahuan, khususnya catatan kakinya, menandakan Ino orang yg kreatif dan seneng baca.
[Dewi Kartika, mahasiswi]


Download Macarin Anjing PDF Macarin Anjing PDF
Download Macarin Anjing ERUB Macarin Anjing PDF
Download Macarin Anjing DOC Macarin Anjing PDF
Download Macarin Anjing TXT Macarin Anjing PDF



Read information about the author

Ebook Macarin Anjing read Online! In my earlier years, I started as a young adult author. Later, after published Pillow Talk (2010), I decided to focus on adult readers.

SHIT HAPPENS, my sixth book (a collaboration with Windy Ariestanty)won Best Local Book 2007 from Free! Magazine.

PILLOW TALK, my seventh book, was named as 'book of the year' by its publisher.

My most known work is #jboyfriend, a book series about hot dudes whose names start with letter 'j' (2010-present).

#jboyfriend book lists:
PILLOW TALK
GOOD FIGHT
WITH YOU
ALL YOU CAN EAT
GUILTY PLEASURE
COME ON OVER
AS SEEN ON TV
MARRY NOW, SORRY LATER

If you want to know more about me:
Fanpage: https://www.facebook.com/ChristianSim...

Twitter: @09061983



Pupunewe ciwikeke!


CHRISTIAN SIMAMORA



Reviews of the Macarin Anjing


BOBBY

This book changed my life!

IBRAHIM

Pozitivnenko, but naпve to the ugly.

ABIGAIL

Masterpiece! Masterpiece! Masterpiece! Just an incredibly scary, deep and interesting book, penetration to shivers!

JOSHUA

This book is holding in tensions until the end!

DARCY

This is a very predictable author. When you get a book for free, you can read it. The intrigue is present, the unbundling is clear.




Add a comment




Download EBOOK Macarin Anjing by Christian Simamora Online free

PDF: macarin-anjing.pdf Macarin Anjing PDF
ERUB: macarin-anjing.epub Macarin Anjing ERUB
DOC: macarin-anjing.doc Macarin Anjing DOC
TXT: macarin-anjing.txt Macarin Anjing TXT